Uitdaging
Voor het Nederlandse schroevenmerk Dynaplus® zijn we al een aantal jaar het vaste bureau waarmee ideeën tot concrete campagnes worden uitgewerkt. Samen met het interne marketingteam, productmanager en concept fotograaf Buonq komen we samen tot uitingen van het merk Dynaplus.
Dit gaat van verpakking tot winkelaankleding en van catalogus tot aan beursstands. Elke media-uiting brengt zijn eigen uitdaging met zich mee.
Schroeven voor de vakman
Dynaplus is het A-merk schroeven de professionele eindegebruiker. Door een breed assortiment bieden ze voor iedere klus de juiste schroef. Vakmensen zijn praktisch en dat is het merk Dynaplus ook: ‘eerst zien dan geloven’.
Met beurzen en promodagen bij verkooppunten staat de eindgebruiker altijd centraal. Samen met één van de specialisten van Dynaplus worden de producten getest op indraaisnelheid, flexibiliteit en kracht. De speciaal ingerichte schaftkeet is omgebouwd tot ‘Demokeet’. Hierin kan het gehele assortiment schroeven op locatie worden getest.
Winkelinrichtingen
De producten doen wat ze beloven waardoor er speciaalzaken zoals houthandels hun complete hoek bevestigingsmateriaal inrichten met Dynaplus. Ook hier denken we mee in signing en leveren we de materialen.
Dynaplus catalogus
De kroon op ons werk is de Dynaplus catalogus. Wat begon als een folder is inmiddels een waardige catalogus gevuld met productinformatie, 3D tekeningen, sfeerbeelden en natuurlijk het assortiment. Dankzij een intensieve samenwerking waarbij een groot deel van het bedrijf betrokken is komt deze catalogus tot stand. Naast het realiseren van het ontwerp zorgen wij er ook voor drukproeven en worden de catalogi na akkoord via ons geproduceerd. Zo heeft Dynaplus een aanspreekpunt voor al hun media-uitingen.