Uitdaging
Het verkopen, aankopen, huren en verhuren van een object is voor veel mensen een cruciaal moment in hun leven. Ons doel is om dit voor u zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Hiervoor heeft Rick Zeedijk makelaardij een team van zeer ervaren makelaar-taxateurs en professionele binnendienstmedewerkers beschikbaar.
Het bekendste makelaarskantoor van Tiel staat goed aanschreven en scoort een zeer hoog gemiddelde op Funda. Toen Rick Zeedijk bij ons aanklopte maakte ze nog gebruik van een standaard aangeboden template van hun leverancier RealWorks. Dit kwam echter niet meer overeen met de wensen van de klant en de service van Rick Zeedijk makelaardij. Samen met het makelaarskantoor hebben we de wensen en de mogelijkheden doorgenomen en zijn we gestart met een design sprint voor de website. Het resultaat: een overzichtelijke website met voldoende contact mogelijkheden en automatisering die zich volledig aansluit op de dienstverlening van Rick Zeedijk Makelaardij.
Webdevelopment
Deze makelaars website is volledig op maat gebouwd in WordPress en heeft een koppeling met de RealWorks API. Hiermee wordt de data uit het systeem van Realworks op de site getoond. De website beschikt over krachtige formulieren en geautomatiseerde functies zoals ‘Droomhuis in je inbox’.
Groeiversnellers
In het jaar 2021 en 2022 zaten we in de top van de huizenmarkt gekte. Heel veel mensen waren opzoek naar een woning maar elke dag funda of andere websites afspeuren is erg tijdrovend. Met Droomhuis in je inbox hebben we dit probleem opgelost. Men kon op de website van Rick Zeedijk hun gewenste woning samenstellen. Prijsklasse, type woning, locatie, voorzieningen. De klant krijgt automatisch een mail vanuit Rick Zeedijk wanneer er een woning in de regio beschikbaar komt die voldoet aan de wensen. Deze functionaliteit hebben we gemaakt met de API koppeling van Realworks.
Daarnaast hebben we een aantal social media campagnes gedraaid voor meer bereik. De campagne converteerde goed, niet alleen verkocht Rick Zeedijk er meer huizen door ze werden ook veel gevraagd als aankoopmakelaar.
De mails via het systeem waren volledig geautomatiseerd. Klanten konden zich zelf vervolgens weer uitschrijven als ze waren voorzien.