Jij hebt data. Wij hebben inzicht.
Laat data voor jou werken, voor jouw mensen. In bijna alle bedrijfsprocessen worden tegenwoordig data verzameld en hoe mooi zou het zijn als jij kan sturen op deze data door het near-realtime inzichtelijk te hebben?
Relevante bedrijfsprocessen worden slimmer gemaakt dankzij de dashboards en Ai-toepassingen van DashData.

Research & Concept
Bij het werken met data en het inzichtelijk krijgen van statistieken worden de visualisaties vrijwel altijd op wit gepresenteerd. Tijdens het design process is er geëxperimenteerd met ‘dark mode’. Dit is tegenwoordig een veel gevraagde functie in webdesign en gebruikservaring om zo oogbelasting te voorkomen en batterij te besparen doordat donkere beelden minder energie verbruiken.
Bijkomend voordeel is het hoge kleurcontrast met felle kleuren. Dit bleek een goede match met het nieuw ontwikkelde logo van DashData. Het custom webdesign is volledig in het zwart ontworpen. Met als resultaat een onderscheidende website in de branche van data specialisten.

Development
De website van DashData is creatief, doelgericht en uniek. Daarmee is het des te belangrijker dat de code straks en overzichtelijk blijft. Door slim gebruik te maken van herbruikbare elementen met conditionele logica blijft de code schoon. Hierin hebben wij gebruik gemaakt van de Gutenberg editor en maatwerk blocks om de klant zo de vrijheid te geven deze unieke blokken zelf in te zetten.
De website is gebouwd op het Tailwind Framework en wordt gecompliceerd met een bundler/compiler. Dit mag je natuurlijk gelijk weer vergeten, maar het komt er op neer dat er alleen stijlelementen en functies worden ingeladen die ook daadwerkelijk gebruikt worden op de website. Vervolgens wordt deze code platgeslagen en wordt de website vanuit hier geladen.
” Samenwerken met Onwaarts was en is een goede ervaring. Ze denken actief mee, werken snel en leverden een resultaat waar we nog steeds trots op zijn! ”
Jacob van den Brink – Founder DashData

Meer Cases
Vakmanschap in vastgoedonderhoud

Droom groot en begin klein Empowering your data
Edwin de Graaf
Marketeer